FCM Travel Solutions lancerer næste generations tech-løsning

Media Releases 25 Oct 2018

Væksten i antallet af IT-løsninger til erhvervsrejsende kan gå ud over brugervenligheden.Det problem løser FCM Travel Solutions med den nye FCM Connect, der samler en lang række rejseapplikationer på en fælles platform. FCM Connect betyder, at den forretningsrejsende nu får én indgang til alle funktioner og samtidig et godt overblik. Det ikke alene letter selve rejsen, men åbner også for bedre kommunikationen mellem rejsende, booking ansvarlige og ledelse.

FCM Connect skaber værdi for den forretningsrejsende og virksomheden. Den nye generation rejse-applikation FCM Connect er lige præcis udviklet til at opfylde det mål, siger Torben Nygaard, country manager i FCM Travel Solutions. Han tilføjer: Vi tilbyder FCM Connect både til eksisterende og nye kunder. Den er udviklet til den moderne forretningsrejsende, og dækker ligeledes ledelsens behov for at få overblik over rejseaktiviteten i detaljer og nemmere håndtere de administrative opgaver. Ved at knytte applikationerne sammen får alle involverede bedre overblik og indsigt, som også gør det lettere at skabe relevante forbedringer.

FCM Connect HUB er omdrejningspunktet og med single-sign-on har brugeren et enkelt kontaktpunkt til alle FCM’s IT-værktøjer blandt andet Analytics, Approve, Booking, Secure, Expense og Mobile. HUB kan kundetilpasses til den enkelte virksomheds ønsker både med hensyn til konfigurationen og brugerflade.

Vi har talt med kunderne om, hvad de har brug for, og deres input er indgået i udviklingen af denne unikke, samlede løsning, som sikrer, at alle rejseinformationer er tilgængelige og systematiseret fra godkendelse af rejseplan til afregning, og som giver overblik over omkostningerne, siger Torben Nygaard.

Yderligere information om FCM Connect: https://www.dk.fcm.travel/teknologi/fcm-connect