FCM løb med trofæet som verdens førende TMC

Media Releases 05 Dec 2018

I otte år i træk er FCM Travel Solutions blevet udpeget som verdens førende rejsestyringsrådgiver ved World Travel Awards.

FCM TRAVEL SOLUTIONS - WORLD LEADING TMC

Dette års præstigefulde Grand Final Gala Ceremony med Sky Sports Ela Clark som vært blev afholdt i det uforlignelige Pátio da Galé i Lissabon. Konkurrencen var hård. FCM var op imod konkurrenter som American Express Global Business Travel, BCS Travel, Carlson Wagonlit Travel og Corporate Travel Management, der alle kæmpede om titlen som ’Verdens førende rejsestyringsrådgiver.

FCM’s Global Marketing Manager, Scott Alboni, deltog i den præstigefulde aften og modtog prisen på vegne af de 97 lande, der udgør FCM Travel Solutions globale netværk.

Global Managing Director i FCM, Marcus Eklund, udtalte ”Jeg er meget stolt af alle medarbejderes samlede bidrag til, at FCM kunne opnå dette. Vores medarbejderes drive og engagement udgør kernen i det, der gør os til en succesrig organisation.”

Han tilføjede ”Det er ikke nogen lille præstation at få denne pris, og den viser FCM’s fortsatte engagement i at levere eksemplarisk service til vores kunder.”

World Travel Awards har som mål at udnævne og belønne de mest fremragende rejseaktører og destinationer på tværs af alle sektorer i den globale rejse- og turismebranche. Professionelle inden for rejse- og turisme over hele verden stemmer om, hvem der skal modtage priserne, og de har anerkendt det fortræffelige engagement, som FCM har udvist over de seneste 12 måneder.